Personel kaydı sırasında, seçeceğiniz personel tipi parametresine göre (MEMUR / İŞÇİ) personelin izin hakediş kuralları uygulanacak, izin hakedişleri izin takip programı tarafından otomatik olarak yapılacaktır.
Personel tipi ve işe giriş tarihi parametreleri sonradan değiştirilemeyeceğinden dikkatli bir şekilde girişinin yapılması gerekmektedir.
Memur personelin izin hesabında 2 kural kullanılmaktadır. (Bilmediğimiz ve uyguladığınız farklı kurallar için bizimle irtibata geçebilirsiniz !)
Kural 1: Hakedilen izin, personelin kurum dahilinde çalışma süresi baz alınarak sistem tarafından otomatik olarak hesaplanacaktır. 1-10 yıl arası çalışanlar 10 gün, 10 yıldan fazla ise 30 gün izin hakederler. İzni haketme tarihi ise işe başlama tarihi olarak kabul edilir.
Kural 2: Hakedilen izin 2 yıl üst üste kullanılmadığı durumda 3. yılda sistem tarafından otomatik olarak yakılacaktır. Personel sorgulama ekranında personelin kaç gün izninin yandığı görülebilecektir. Program ana ekranında da yakın zamanda süre aşımından yanacak izinler görüntülenerek sistem yönetici kullanıcıları haberdar edilecektir.